För att returnera en vara till oss, följ guiden nedan. Om du har en reklamation och vill klaga på en trasig vara, felaktig leverans eller liknande, kontakta oss här innan du returnerar varan. Vi behöver inte alltid få tillbaka defekta varor, därför ber vi dig att kontakta oss om du upplever fel eller brister.

Byte/retur

Om du vill byta till en annan vara måste du göra en ny beställning på webbplatsen för den andra storleken/varan du vill köpa. Du kan med fördel returnera din gamla beställning samtidigt som du hämtar din nya beställning i paketbutiken. En GLS returetikett kostar 48 kr, vilket dras av från din återbetalning.

Hos Naturebaby har du alltid 30 dagars full returrätt.

VID TRASIGA VAROR - SKICKA BILDER TILL INFO@NATUREBABY.DK OCH SKICKA INTE TILLBAKA TILL OSS INNAN ETT NÄRMARE AVTAL HAR TRÄFFATS


Reklamation

Om varan har gått sönder, skicka oss ett e-postmeddelande. Tyvärr kan vi inte hjälpa till med reklamationer över telefon, eftersom det kräver bilder på felet för att kunna hjälpa dig. Skicka därför ett e-postmeddelande med bifogade bilder till vår e-postadress: info@naturebaby.dk

Har du fått en present?

Tyvärr är det inte möjligt för oss att återbetala pengar på ett annat kort än det som användes vid köpet på webbplatsen.

Nyhetsbrev

En kort mening som beskriver vad någon kommer att få genom att prenumerera