För att returnera en vara till oss, måste du följa nedanstående guide. Har du en reklamation och vill klaga över en förstörd vara, felaktig leverans eller liknande måste du kontakta oss innan du skickar varan i retur. Vi behöver nämligen inte alltid få defekta varor i retur, varför vi ber dig kontakta oss om du upplever fel eller brister.
Byta/retur
Önskar du att byta till en annan vara, måste du göra en ny beställning i shoppen på den andra storleken/varan du önskar köpa. Du kan med fördel returnera din gamla beställning samtidigt som du hämtar din nya beställning i paketshoppen. En GLS returlabel kostar 48 kr. som dras av från din återbetalning.
Hos Naturebaby har du alltid 30 dagars full returrätt.
VID DEFEKTA VAROR - SKICKA BILDER TILL contact@nature-baby.com OCH SKICKAS INTE RETUR TILL OSS FÖR EN NÄRMERE ÖVERENSKOMMELSE
Reklamation
Är varan trasig måste du skicka oss ett e-postmeddelande. Vi kan tyvärr inte vara behjälpliga med reklamationer över telefon, eftersom det kräver bilder av felet för att kunna hjälpa dig.
Skicka därför ett e-postmeddelande med bifogade bilder till vår e-post: contact@nature-baby.com
Har du fått en present?
Det är tyvärr inte möjligt för oss att återbetala pengar på et något annat kort än det som användes i shoppen vid köpet.